přezdívka:
heslo:
registrace

Minimax.cz - minimax umeni

Co je minimax?
Minimax je umělecký server pro všechny autory. Vyjádřete se! Prezentujte své malby, fotografie, poesii či prózu, komentujte ostatní autory. Více informací
Žánry
Menu
Ikonka na web
Inzerce
Kdo je online
Delewar, happywork + 6 anonymů
Reklama Google
Statistiky
TOPlist
JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 10:44:30
Téma: Próza - Nezařaditelné

Také se seznamujete přes internetové seznamky?

 

Když už se má osamělost dotkla stropu bytu, v němž bydlím, tak jsem se rozhodl pro seznamování po Internetu. Nejdříve jsem začal dělat virtuální rozruch na jistém chatu, co byl zaměřen na seznamování. A jak už to bývá, propadnul jsem chatování, jen to virtuálně hvízdlo. Do svého profilu jsem umístil fotku, na niž nevypadám tak blbě a snažil jsem se vyplnit po pravdě téměř všechny kolonky. A tak si asi mnozí pomysleli, co je to za bláznivého pošťáka.
A jak šel tak čas, tak jsem začal plně chápat, co je to být chatovým závislákem. Též jsem plně pochopil pojem dvou slov-virtuální kamarádi. Ke svému úžasu jsem virtuálně krafal o všem možném a i dost o blbostech, což mne přivedlo k myšlence, že začínám blbovatět.
Mojí hlavní snahou bylo však se pokusit seznámit se. A to se začaly dít věci. Některé ženy mně hned vynadaly, co je vůbec oslovuji, z čehož jsem usoudil, že můj pravdivý profil je nenadchnul. Také jsem na onom chatu narazil na nymfomanky a tzv. virtuální sex mě překvapil a v jednom případě se přenesl do reality. Po tomhle sexuálním úletu jsem začal nabývat dojmu, že neoslovuji na Internetu ty pravé. K mému překvapení jsem z nějakého důvodu přitahoval rozvedené i nerozvedené mladé ženy s dětmi. Na obzoru se tedy začalo rýsovat další dobrodružství a v hlavní roli jsem měl být já s některou z oněch paniček. A tak s jednou nastal krátký rozruch, který začal setkáním v jedné pizzerii, kde nás v noci zamkli, následnou návštěvou poutě, kde kvůli mému blbému výrazu obličeje zastavili jednu atrakci a skončil bohužel vzhledem k okolnostem, co nastaly.
Po obrovském zklamání jsem se nějaký čas seznamkám na Internetu vyhýbal, ale když v reálném životě seznamování končilo fiasky, tak jsem se znovu vrhnul do toho virtuálního. S odhodláním najít si tzv. tu pravou jsem začal být aktivní na jistém seznamovacím serveru. A začal jsem oslovovat jednu mladou ženu za druhou, načež nastalo seznamovací show. Opět jsem dostal od některých vynadáno, co si je vůbec dovoluji oslovit a že nejsem jejich typ. Velkým problémem bylo vůbec se s někým sejít. Některé ženy mě přiváděly v úžas tím, že i po mnoha týdnech dopisování si ani o víkendech na mne nedokázaly najít čas. Poněkud pozdě mi došlo, že některé jsou mistryně ve výmluvách, proč nemají čas, a tak jsem pochopil, že jsem za blbce.
Některé však po čase přeci jen souhlasily se schůzkou, což znamenalo, že z virtuality se přesuneme do reality. Avšak jaké to bylo pro mne překvapení, když na místo schůzky ta dotyčná nepřišla a nebrala mi ani telefon. To se mí stalo vícekrát a měl jsem takové tušení, že mne odněkud zdálky sledovaly a z nějakých důvodů kvapně odkráčely pryč. Asi se mne na dálku lekly o)))
Naštěstí s jinýma se schůzka uskutečnila a proběhla celkem dobře, ale asi jsem na ně nezapůsobil, tak jak si představovaly a většinou už žádné další rande se s nimi nekonalo. Zvláštní pocit má člověk, když se má sejít s někým, o němž neví, jak vypadá. To jsou tzv. schůzky naslepo. Když jsem na smluveném místě v těchto případech na tu určitou osobu čekal, tak mi v hlavě kolovalo přehršle otázek. A hlavně ta, jak ta dotyčná bude vypadat. Šok jsem naštěstí nikdy nezažil a jedna taková schůzka znamenala začátek nového vztahu, o který jsem se strašně dlouho snažil. A překvapení bylo to, že ona bydlí jen o dvě ulice dál od domu, kde mám byt. Tohle snad zařídil sám Osud. A tak nikdy neztrácejte naději na další vztah, i když to vypadá, že u vás nastal soukromě konec světa.

Související odkazy
· Přidat příspěvek k tématu

Nejčtenější příspěvek na téma Próza - Nezařaditelné:
Les - subjektivně zabarvený popis

Hodnocení příspěvku
Průměrné hodnocení: 9
Účastníků: 6


Zvolte počet hvězdiček:
hlasovat mohou i neregistrovaní!
Výborný
Výborný
Výborný
Výborný
Výborný
Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti
"JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET" | Přihlásit/Registrovat | 88 komentářů
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: koika - Friday, 03.10. 2008 - 11:48:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.koika.rajce.net
Moc pěkný příběh se šťastným koncem. Jak se říká pod svícnem největší tma. Napsal jsi to moc hezky, četla jsem to jedním dechem až do konce.


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 11:50:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Děkuji. Ale v současnosti je opět seznamování přes internet u mne aktuální.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: koika - Friday, 03.10. 2008 - 11:51:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.koika.rajce.net
Tak to nemělo moc dlohé trvání. No přeju Ti hodně štěstí!!!!!!!!!!


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 11:52:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Děkuji!


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Mino - Friday, 03.10. 2008 - 12:37:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.mino-art.cz
Fajn příběh :-) Seznamování přes internet není dle mého názoru to pravé. Je fajn si tak najít kamarády, ale vztah? Když už, tak ale ne na seznamce. Já se sice už párkrát seznámil, a to jsem o to ani neusiloval. Bohužel to nikdy nevyšlo (většinou z její strany). V některých případech jsem tomu rád, v jednom mě to ale dodnes velmi mrzí. Raději poznávám lidi v reálu, než elektronicky. To je možná také důvod, proč jsem sám. Asi v reálu nepůsobím vůbec dobře :-( Ale co, chce to dál bojovat a pracovat na sobě. Hodně štěstí.


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 12:44:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jo, jo. Někdy si připadám jako na houpačce, naděje a pak zklamání. Člověk to musí zkoušet v reálu i virtuálně.


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Aine - Friday, 03.10. 2008 - 12:53:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já jsem docela fatalistka, tak to neodsuzuju. Ale nikdy mě to nelákalo. Já si zásadně vyřizuju osobní účty na uměleckých serverech :-) Znám lidi, co se takhle seznámili a klape jim to. Fungusi, jak to myslíš, že se tě někdo na dálku lekl? To taky vypadáš jak godzilla?


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Anonymní - Friday, 03.10. 2008 - 19:04:25
Vypadám normálně, ale někdy jsem měl pocit, že jsem z dálky pozorován. Někdo se třeba dobře bavil na můj účet o)))


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Friday, 03.10. 2008 - 18:02:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ahoj pošťáku, seznamuju se na netu už 4 roky a tvůj příběh mi silně připomínal můj. Jen místo slova ženy bych tam dosadila muže. Dělají totiž to samé. Chce to víc zkušeností, pak už člověk brzo pozná, že se někdo jen baví a nikdy se vlastně setkat nechce. Chlapi jsou experti v tom, že chtějí s ženou jen telefonovat nebo ji sledovat webkamerou nebo jen se ukájet nad její fotkou. To jsou jen žrouti času a nemá cenu v tom pokračovat. Ale já se seznámila na internetových seznamkách i se spoustou dobrých kamarádů i kamarádek, se kterými si dopisuji, pro zajímavost i s kamarádem, který mi doporučil tenhle server. Taky jsem měla známost, která vypadala moc nadějně, ale muselo to skončit. Jenže kdo tvrdí, že se lidi nemají na internetu seznamovat a mají to zkusit v okolí, ten nemá pravdu. Zvlášť ve vyšším věku je to skoro nemožná věc, nejčastěji se podle výzkumů totiž lidi seznámí při studiu nebo v zaměstnání a na to v mém případě ve školství je téměř nulová pravděpodobnost. Nejhorší zkušenosti mám s takzvanými profesionálními seznamovacími agenturami, kde už dopředu vědí, že pro mě vlastně žádný vhodný protějšek nemají, protože muži v mém věku hledají o mnoho let mladší ženy, ale přesto mě bez skurpulí obrali o peníze.Přeji hodně štěstí! Á propos, nechceš se seznámit?:-))Bonda


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 19:14:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ahoj. Podobnou zkušenost jako já, má spousta lidí. Je zajímavé, že mám hodně kamarádek v zahraničí, které jsem oslovil na jednom mezinárodním serveru. Ale na českém serveru mi skoro žádná neodpoví.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Friday, 03.10. 2008 - 19:45:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Taky jsem byla pozorována z dálky nebo se mi pán odpíchl autem přímo před očima...všechno ti věřím, v zahraničí asi nejsou dámy tak přízemní a ustrašené nebo že by byly naše dámy příliš náročné? Já si to zas myslím o místních pánech...jeden pupkatý tatík vedle druhého,ale požadují blonďatou modelku:-)


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 19:51:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jo, dějí se to při seznamování věci o))Každý má nějakou představu o partnerovi.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Friday, 03.10. 2008 - 19:57:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
O to myslím právě jde, nezatěžovat se představami, ale brát protějšky takové, jaké jsou v reálu


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 20:02:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Přesně tak.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Anonymní - Friday, 03.10. 2008 - 20:22:12
Já si myslím, že se většina lidí registrovaných na seznamkách seznámit vůbec nechce, ale jenom hledá vzrušení a laciné dobrodružství. Co si můžu např. myslet o seznamce, kde je zaregistrováno ll.330.000 lidí, když Česko má jenom 1 milion obyvatel?!


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 20:27:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Mnohých se to určitě týká. Pak jsou tam však tací, kteří se chtějí opravdu seznámit, ale po debaklech v minulosti se dalšího vztahu bojí. A s těmi to dát dohromady je strašně těžké, i když jsou někteří moc fajn.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Friday, 03.10. 2008 - 20:42:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Copak hledání vzrušení nepatří do seznamování? Otázka počtu registrovaných je jen matematická záležitost programu. Člověk od toho nemá čekat bůhvíco a má brát život takový, jaký je. Zklamat se člověk může i jinde, nejen při seznamování na internetu.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 20:55:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Vzrušení k seznamování určitě patří. Hlavně když jde člověk na schůzku a neví, jestli na ní někdo příjde a kdo vůbec příjde. Pár tzv. schůzek na slepo jsem také zažil o)))


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Friday, 03.10. 2008 - 20:45:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ale to je taky logické. Ty kamarádky se v zahraničí cítí víc opuštěné, tak odpovídají každému, kdo napíše. Já jsem si s jedním psala dva měsíce nádherné dopisy, až pak se přiznal, že je v zahraničí a míní tam být pořádně dlouho...


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Aine - Friday, 03.10. 2008 - 20:52:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No je to celý Babylón :-) Kdo se v tom má vyznat, viďte?


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 21:13:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
To určitě, ale když člověk hledá, tak najde fajn lidi s podobnými zájmy v různých zemích.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 21:05:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já mám na mysli dopisování s cizinci. Dozvěděl jsem se hodně zajímavých věcí o životě v jiných zemích.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Aine - Friday, 03.10. 2008 - 21:10:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Na tom je blbý že neumím anglicky, tak si to radši vždycky nechám vyprávět.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 21:16:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Používám translátor a přitom se také učím jazyk.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Friday, 03.10. 2008 - 21:21:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No translator je dobrá věc, lepší je telefonování po SKYPE. Alepo světě je tolik Čechů, že se člověk doví o cizích zemích i česky


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 21:27:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Skype také používám. Komunikace s některými lidmi z mezinárodního serveru přešla na ICQ A SKYPE.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Aine - Friday, 03.10. 2008 - 21:21:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já poslouchám zpěv ptáků a nesnáším brouky.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 21:27:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nech brouka žít o)))


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Mino - Friday, 03.10. 2008 - 21:27:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.mino-art.cz
Seznámení na internetu rozhodně není špatné, jen bych se vyhnul místům k tomu určeným :-) Seznamkám. Myslím, že je mnohem lepší se seznámit na nějakém zájmovém serveru, jako je třeba Minimax. Ostatně první slečna, s kterou jsem někam vůbec šel, pocházela z konkurenčního serveru Minimaxu. Ale bohužel z její strany jsem jen kamarád. Poté jsem poznal pár zajímavých slečen, ale svou první skutečnou lásku, s kterou jsem nějakou dobu chodil, jsem poznal na plese. Jsme bývalí spolužáci a asi 10 let jsme se neviděli. Bohužel ani její srdce jsem plně nezískal a zůstali jsme u dobrého přítelství.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Aine - Friday, 03.10. 2008 - 21:30:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No jo hochu, to si pak ale musíš povídat o umění.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Mino - Friday, 03.10. 2008 - 21:37:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.mino-art.cz
Není problém :-) Ta první byla malířka, druhá (s kterou jsem chodil) je klavíristka. Potíž je spíš hovořit o něčem jiném než o umění :-)


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 21:42:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Umělci mívají citlivou duši.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Saturday, 04.10. 2008 - 14:23:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Mino, umělkyně si spíš nechtějí přiznat, že vztahy jsou hlavně o sexu


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 14:24:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
To je tedy zajímavé zjištění.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Mino - Saturday, 04.10. 2008 - 14:46:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.mino-art.cz
Těžko říci. Dnes je nějak moc sexu a málo lásky. Tím nechci říct, že bych sex někdy taky nechtěl zažít, protože chci :-) Ale s dívkou, kterou bych miloval a ona milovala mě. Ale je sakra těžké někoho takového najít. Buď chci já ji a ona mě ne, nebo naopak. Ale abychom oba chtěli toho druhého, to se mi nějak neustále vyhýbá.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 14:56:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
S tímhle plně souhlasím! Jsem na tom úplně stejně.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 21:41:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Souhlasím. Tak trochu balím ženy na má fotografická alba na google. Sbírky motýlů jsou už minulostí o)))


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Mino - Friday, 03.10. 2008 - 21:46:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.mino-art.cz
Já už nebalím, chci od toho chvíli pokoj. Roky se trápím samotou a už mě to vážně nebaví. Když už to vypadalo, že jsem se natolik změnil, že bych byl použitelný pro vztah, stejně to nevyšlo. Tak teď na to kašlu a nehodlám se tím zabývat. Resp. se snažím to trochu potlačit a pořád na to nemyslet. Celkem se to daří. Ale nevím jak dlouho to vydržím.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 21:48:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já tě chápu. Měl jsem také všelijaká období.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 21:39:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jasně. Já se třeba seznámil při svém zaměstnání na poště a byl jsem s tou osobou 6 let. Pak to bohužel bouchlo. jenže když to v reálu opakovaně nejde, tak si člověk musí pomoct ve virtualitě a dostat se do reality. A to je někdy strašně těžké.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Aine - Friday, 03.10. 2008 - 21:54:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nejlepší recept je být úplně mimo. Fakt - mám to ozkoušený.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 21:54:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
To jsem dost často také o)))


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Anonymní - Friday, 03.10. 2008 - 23:35:09
pěkně napsané a těší mě, že s radostným koncem. 10 bodů posílá Vesuvanka


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Friday, 03.10. 2008 - 23:48:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tudíž děkuji. Chce to mít jen trochu štěstí.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Saturday, 04.10. 2008 - 02:24:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
takktak,jako ve všem...a neříkat si, že je mi nejlíp, když jsem sám,....ono není


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 02:26:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Prostě to člověk nesmí vzdát.


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Anonymní - Saturday, 04.10. 2008 - 14:37:48
Pěkné odpoledne,tvůj článek mě velice zaujal,ale asi je to tím,že jsem žena a také navštěvuji tyto místnosti,které si a možná doposavad ještě stále navštěvuješ:-)Ale mě většinou oslovují sexuchtivý pánové asi je to tím,že tam mám více fotek a také,že Vy muži rádi koukáte na celek ne jen na pouhou tvář:-))Nějaké schůzky mám také za sebou občas mně ten dotyčný objekt dost překvapil,ale nikdy to nebylo na vážno.Virtálno a realita jsou dvě odlišné věci jen si člověk musí uvědomit co je pro něj v té dané chvíli důležitější,který svět?!Krásná a věrná žena je ojedinělá jako dokonalý překlad poezie,Překlad obvykle není pěkný,když je věrný,a pokud je pěkný...není věrný.


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 14:54:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ahoj. Tak to jsem rád, že tě článek zaujal. Svůj občasný útěk do virtuality bych přirovnal snahou o něco změnit, co bude pak fungovat i v reálu. Problém je, že v reálu se to seznamování jaksi nedaří.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Saturday, 04.10. 2008 - 15:03:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Konečně někdo kdo má na to stejný názor jako já


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 15:08:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Podobně je na tom spousta lidí. Já jen o svých zkušenostech napsal článek.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Saturday, 04.10. 2008 - 16:24:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Když Míno chce, aby zapadl jeden chemický klíč do druhého klíče. Aby jeho feromony přitahovaly samičku stejně jako on je přitahován jejími. Ale to je šíleně těžké, nejsme lišajové, kteří ucítí jednu molekulu na kilometry, my toho svého odpovídajícího jedince možná nepotkáme po celý život. Takže buď se s tím smíříme a jsme ochotni žít s někým, kdo nás až tak nepřitahuje, ale je dobrý kamarád, nebo budeme celý život sami a nešťastní.A lidí, kteří jsou ochotní udělat ten kompromis a žít s někým, koho až tak moc nemilují, je čím dál míň, proto je tolik nevěr rozvodů a osamělých jedinců.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 16:44:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
S tím souhlasím. Někdo tzv. tu pravou, či toho pravého potká, jiní nikdy. A když se to hodně špatně vyvine, tak člověk se může pokoušet u o dobrý vztah stokrát a stejně vyhoří.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Mino - Saturday, 04.10. 2008 - 17:17:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.mino-art.cz
Tak to jsem byl možná špatně pochopen. Mi stačí někdo, koho prostě budu schopen milovat (u některých to prostě nejde). Zas nějak do extrému bych to určitě nehrotil, zas tak náročný nejsem to vůbec ne. Potíž je v tom, že ty, které chci já, prostě toho "dokonalého, pravého" vyžadují. A já jím nejsem :-( Takže se v podstatě často dozvídám, že jsem ten nejlepší kluk na světě, sen všech dívek a podobně, ale ne pro onu dotyčnou. Tudíž, podle všech děvčat jsem dokonalý s jejich výjimkou. Tak mi připadá, že nacházím jen ty výjimky.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 17:23:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Něco podobného od žen slýchávám i já.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Saturday, 04.10. 2008 - 18:18:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ale o to přece jde,Míno:"Mi stačí někdo, koho prostě budu schopen milovat". Ty budeš schopen milovat jen toho, kdo tě bude přitahovat svojí chemií, proč myslíš, že je to přehnané, tvůj požadavek je čistě na biologické bázi,a to není odsouzeníhodné, naopak je to přirozené, teprve potom se při troše štěstí dostaví i další city.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 18:26:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já už také potkal několik skvělých žen, ale kromě jiného chybělo i trochu toho pověštného štěstíčka.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Mino - Saturday, 04.10. 2008 - 19:31:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.mino-art.cz
Když mě chemií přitahuje skoro každá :-) Ne, dělám si samozřejmě srandu. Mám rád, když je ona dívka alespoň trochu pěkná, inteligentní a zajímavá (třeba svým talentem, úsměvem, nějakým zajímavým zájmem, koníčkem, prostě něčím, co na ni mohu obdivovat). A ta inteligence je hodně důležitá, prostě si s ní musím rozumět. K nádherné, ale hloupé dívce nejsem schopen nic cítit, to už vím (a i ta tělesná přitažlivost je pak výrazně slabší). Když ke mně chová aspoň trochu sympatie, není problém se zamilovat. Bohužel nakonec vždy zjistí, že já v nich podobné pocity nevyvolávám. Trochu mi dodává seběvědomí ten fakt, že už se do mě nějaká ta dívka zamilovala (a že nejsem až tak úplně mimo), ale ty zase nechci já. Ne že bych přímo něchtěl, ale prostě vím, že bych jim jejich lásku nebyl schopen opětovat. A rozhodně nechci své city hrát jen proto, abych získal ty jejich a byl milován. Tak sobecký zase nejsem, a proto jsem také sám. Chci být milován a milovat, obojí. Nechci zneužít něčí náklanost ve svůj prospěch, stejně jako nechci, aby tu mou někdo zneužil pro sebe.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Saturday, 04.10. 2008 - 19:40:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
A za 20 let toho budeš litovat, žes ty dívky odmítal, budeš mít pocit, žes nežil naplno...jsi mladý a měl by sis několik vztahů, i když ne uplně podle tvých představ, vyzkoušet. Rozchody bolí, ale zkušenosti jsou pak k nezaplacení.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Aine - Saturday, 04.10. 2008 - 20:19:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Mě připadá naprosto zbytečný si v tomhle radit. Viz muzazenarady. každý to má jinak. Taky mi připadá nelogický, když dáš na chemii, randit na netu? No ne?


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 20:23:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Dalo by se řící, že pokud nejsou vzájemné sympatie hned od začátku, či oboustranně nepřeskočí tzv, jiskra, tak nejaký vztah nemá smysl.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Mino - Saturday, 04.10. 2008 - 20:29:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.mino-art.cz
No tak se to dá taky chápat. Ale to se mi právě na dnešní době nelíbí, že lidé jdou do vztahu, i když ví, že to nebude fungovat. Akorát někomu zlomí srdce. Ano, sice získají nějaké zkušenosti, mohou se třeba chlubit, kolik že holek dostali do postele a podobně, ale dle mého názoru o to nejde. Raději kvalitu než kvantitu. Výsledkem je pak obrovská spousta svobodných matek a tak, je to všecko jen o sexu. Když tam není láska, jsou z toho jen problémy (no, ty jsou i s tou láskou). Jinak, já svých činů z mládí (do 20 let) lituji již dnes. Snažím se na sobě pracovat, trochu se daří, dělám pokroky, ale vždycky se najde někdo lepší než já, kdo srdce mé vyvolené získá. Případně se nikdy nevyrovnám některému z bývalých partnerů, a tak se do mě nezamiluje. Hrát si na lásku je ale dle mého názoru podlost. Nicméně je to dnes asi jediná cesta, jak se jí dočkat pro sebe :-(


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 20:41:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ono to nakonec všechno dopadne dobře. Někde se nějaká spřízněná duše najde.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Mino - Saturday, 04.10. 2008 - 20:45:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.mino-art.cz
Jj. Jak říká moje kamarádka, v domově důchodců to už musí vyjít :-)


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Aine - Saturday, 04.10. 2008 - 20:48:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jseš holt romantik. A láska ke kýči ti ničí duši. Nejlepší je nic nečekat. Ty vole, já už musím bejt fakt zoufalá, když se zapojuju do debat o lásce.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 20:53:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jsem spíše nenapravitelný optimista i přes debakly v uplynulých letech.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 20:52:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
A sakra. Doufám, že to vyjde mnohem dříve o))


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Saturday, 04.10. 2008 - 21:23:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Odjakživa se lidi brali i když vůbec netušili, s kým do toho jdou, nebo si mysleli, že ví, a po pár týdnech soužití to byl jiný člověk. A co domluvené sňatky? A holky mají dnes antikoncepci, matkami se stanou plánovaně,ale chlap uteče až pak. Mně se na dnešní době nelíbí, že mi píšou sotva třicetiletí ženáči, že touží milovat se se zralou ženou, protože sex doma je nuda, protože mají pocit, že ještě nic nezažili.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 04.10. 2008 - 21:33:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Inu, seznamka funguje i jako místo pro začátek nevěry. To je všeobecně známo.


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Satanica - Sunday, 05.10. 2008 - 08:33:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No k tomuhle se vyjádřím i já :-) Je to napsáno dost pravdivě. Já teda na chat chodím, ale spíš si jen tak povídat, mám tam hodně kamarádů, ale známe se většinou i osobně, ne jen virtuálně. Občas mě ale taky někdo osloví - a jelikož teď nikoho nemám, tak si říkám, jo, kdybych si s někým padla do oka, tak se bránit nebudu. Jenže - na netu jsou v podstatě 3 typy chlapů - nepočítám-li samozřejmě kamarády :-) 1) ženáči hledající milenky, b)úchylové a sexuální loudilové c) zoufalci, co berou každou jen proto, aby nějakou měli, protože už dlouho (nebo nikdy) žádnou neměli. No pravda, nejsem ani moc mladá, ani hezká, takže bych si asi moc vybírat neměla, ale zas zoufalá nejsem a to radši budu sama. No a ty výmluvy - přiznám se, že jsem je už párkrát použila taky. Ono není se čemu divit, když tomu člověku z nějakého důvodu nedůvěřuješ, ale on neustále naléhá a chce se sejít a co nejhůř - slovo "ne" nebere vážně, tak potom už člověku nic jiného nezbývá :-) Já z pohledu ženy musím konstatovat, že opatrnost je více než na místě a než se s někým sejdu, tak si to taky 10x rozmyslím. Takže se vy chlapi nedivte, když se držíme trošku zpátky a nehrneme se zrovna po hlavě do toho, abychom se sešly s úplně cizím člověkem. Pro nás ženy je to větší risk než pro vás chlapy, to si musíte uvědomit :-) Ale pravda, odvážnému štěstí přeje a tobě se zadařilo :-)


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Sunday, 05.10. 2008 - 09:22:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Díky. No, někdy to je opravdu risk se seznamovat s někým úplně cizím.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Sunday, 05.10. 2008 - 19:36:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já bych přidala ještě jeden typ mužů:d)věčne svobodní, co neustále hledají nějakou svoji celoživotní představu, kterou ale nikdy nenajdou, protože ani pořádně neví, co vlastně hledají.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Sunday, 05.10. 2008 - 21:22:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
I tací existují.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: animula - Sunday, 05.10. 2008 - 23:40:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
já si tedy myslím, že tohle je i typ mužů v reálném životě. Buď chtějí milenku, nebo mají sexuální problém/úchylku, chtějí vizí své éterické víly, která nikdy nepřijde, nebo berou ze zoufalství cokoli. A jen to obtovsky malé promile (!) trochu normálních mužů jsou nakonec ti, které si vezmeme nebo s nimi budeme mít rodiny. Ale je to opravdu mizivé promile unikátních jedinců, a totéž platí i o ženách. Proč jsou z 1/3 detí narozené do svazků bez manželství? Protože já taky radši budu svobodná matka (a jsem zasnoubená, takže ze mně nemluví hořkost, ale čistě úvahová rovina), a vychovám dítě v relativní duševní rovnováze sama, než s kreténským mužským. A taky proto, že veliká část mužů, co jsou kategorie Franta Vořech a Čeněk Vopice si myslí, že si je vezme Cameron Diaz, a nechtějí si brát obyčejnou a normální holku. Mužům obecne naprosto chybí smysl pro realističnost (manipulace "modelkami" a herečkami) a především sebekritika. A jsou to sobci, co si chtějí hlavně užít a odpovědnost k ženě a rodině mají prakticky nulovou. Nechci mluvit úplně zahořkle a dostávám se s názorem možná někam jinam, než je fungusův příspěvek, ale je fakt, že současná generace mužů 20-35 let je fakt na zvracení. Naprosto všechny ženy v mém okolí mají stejné problémy, stejné zkušenosti s touto generací mužů, a i stejné výsledky. A jsem z toho podrážděná, protože si myslím, že chyba je z veliké části v mužích, co se chlácholí svou vyjímečnosti a oidipovským komplexem, zatímco žena má být chytrá, vzdělaná, krásná, sexy, s dobrou kariérou a majetkem, ochotná se jí vzdát pro muže ovšem, svolná ke všemu v sexu, má umět vařit, uklízet a starat se o muže a má doufat, že díky tomu si ji jeden ten Franta Vopička, co jí nesahá po kotníky, vezme. Není divu, že je tolik lesbiček ;)


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Aine - Sunday, 05.10. 2008 - 23:47:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Chyba není ani v mužských ani v ženských - chyba je v tom, že jsme ochotni se pořád podřizovat společenským očekáváním. Všechno je jen obrovský chaos. Nedá se to stíhat. Současná generace 20-35 let to tady neměla jednoduchý. Všichni jsou z toho vytočený, a nedá se s tím nic dělat.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Sunday, 05.10. 2008 - 23:50:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jojo, přesně tak! Ale kdo měl ty chudáky třicátníky naučit, jak se mají chovat k ženě? Kdepak se učí ta tolerance a schopnost ustoupit, udělat kompromis? Oni to totiž neumějí ani dnešní padesátníci. Mají i své vzory v našich politicích...jejich žena je už ohleděná, skoro i úspěšnější, tak honem najít novou milenku, která na něho bude koukat jak na pánaboha...co na tom, že ho za pár let vymění za mladší model...ach to mužské ego, to by se mělo zakázat


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Aine - Monday, 06.10. 2008 - 00:01:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Hele, která podle vás vyhraje volby - Talmanová nebo Paroubková (ta hubená) ?


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: animula - Monday, 06.10. 2008 - 01:49:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
jo, to je taky důležitý postřeh! Politici jsou pro muže důležitým vzorem a jejich chování nepochybně ovlivňuje chod společnosti i postoje mužů. Určitě tu chybí vhodné vzory a výchova - filmy jsou o samých s prominutím sráčích (medvídek, nestyda atp.), co si něco strašně moc důležitě řeší a přitom nemají co říct a děje se jim naprosté kulovo, a nemají ani základní společenské návyky našich dědů. To mě na tom tak štve, a proto se mi líbily třeba Vratné lahve, kde si hrdina taky řeší svůj věk a stárnutí, ale zůstává s manželkou a chápe, že ty mladé a sličné krásky jsou opravdu jen fantazie. To mi bylo sympatické.
Ve společnosti chybí hodnoty, chybí v ní jasné principy a pravidla, a jak řekla aine, je z toho jen chaos. A jinak vyhraje mladá Paroubková, obávám se ): má prima kérku.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Monday, 06.10. 2008 - 02:19:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
A dospěli jsme k politice o)))


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: animula - Sunday, 05.10. 2008 - 23:31:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
ahoj Fungusi. Vzhledem k tomu, že příspěvek je čistě osobní, a příjemně otevřený, a vygeneroval zatím rekord v komentářích, neboť v současné společnosti jsme všichni trochu sami a všichni toužíme po troše štěstí a špatně se hledá ve společnosti, kde je obrovský tlak na vzhled, majetek a kde jsou představy o partnerovi implantovány médii a iluzemi, žeti píši taky čistě osobní komentář.

Co ti chci říct: naprosto nevěřím na seznamování přes internet. ne pro to, co to říká o těch druhých, ale pro to, co to říká o tobě. Já nevím, jak moc krásný/nekrásný jsi, jak moc bohatý/chudý pošťák jsi, ale myslím si, že pokud někdo nemá dostatek sebedůvěry na to, aby se seznámil ve "skutečném životě," a nezačne seznamování přes net vysloveně "náhodou" ve smyslu že přes společný zájem se sejdou lidé, kteří něco sdílí (viz někdo o serveru o umění), ale jde vysloveně o"seznamku," dřív nebo později to končí nevyhnutelným krachem, protože člověk, co se takle a priori chce seznámit, něco nevyhnutnelně postrádá. Aspoň to je má bezvýhradně špatná zkušenost s tímto způsobem seznamování. Na samotu druhých a jejich touze po i třeba normálním seznamování se lepí tolik podvodníků, úchyláků, magorů a lidí, s kterými by jsi si normálne nevyměnil ani email, ale "umí" to tak nějak podat přes web, že vypadají jako ty nejsladší a nejroztomilejší lidičky pod sluncem, a ta realita pak je tak krutá, že já na to osobně naprosto nevěřím. Osud je všude a čeká, rozhodně na aktivitu a přímý krok, ale ta aktivita nemá být seznamování přes net (pro zoufalé), ale to, že na sobě budeš pracovat, vyřešíš si u psychologa svoje midráky a problémy z minulosti, zamakáš na vzhledu (posilovna, kadeřník), začneš sám sebe rozvíjet (koníčky, zájmy, vzdělání), zvedneš si sebedůvěru, zázemí, prostě vyrosteš jako člověk, jako osobnost, a pak to přijde. Ne zoufalým sháněním ženských ať na sex nebo na vztah po netu. That's my two cents. A neuraž se, nemyslím to vůbec zle.


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Sunday, 05.10. 2008 - 23:53:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No jo, tomu říkám správný přístup, s takovou si ale chudák pošťák neza..ká pěkně dlouho! A co chudáci padesátníci a padesátnice, ti už toho času fakt nemají moc na sebezdokonalování, čas utíká hrozně rychle, mezitím zůstane 1 muž na na 4 ženy, to je opravdová hrozivá statistika.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Monday, 06.10. 2008 - 00:20:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jak vidno, tak jsem naťuknul problém, co má asi na světě milióny lidí. Jsem jen jeden z nich.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Monday, 06.10. 2008 - 00:17:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ahoj. Naštěstí ještě nepatřím mezi zoufalce, co za každou cenu někoho shání na internetových seznamkách. Mám dost svých zájmů a sebedůvěra mi také nechybí.


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: animula - Monday, 06.10. 2008 - 01:57:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
na férovku? Kdybys měl, tak se neseznamuješ přes net. Neber to jako urážku, vůbec ne, ale jsi prostě pro mě takový prototyp člověka, co ještě není plně smířený a srovnaný sám se sebou, se svojí minulostí i současností, co si to místo práce na sobě řeší internetem. Vsadím se o co chceš, že do hodiny až dvou debaty s tebou najdu nějaký kámen, co tě tlačí a co tě poznamenal a formoval, a na kterém by stálo za to zapracovat. Každý to máme, někdo silnější někdo slabší, a každý se k tomu stavíme jinak, včetně toho, že si to vůbec připustíme. Nevěřím, že ty jsi vyjímka ;) a už vůbec nejspíš nebudeš, když se tu řeší pod tvým článkem tohle ;) spíš naopak; a neber to vůbec jako kritiku. Jen si prostě myslím, že pokud někdo dospěl do takové životní fáze, je možná smysluplnější než hledat na netu seznámení, zamyslet se nad sebou, způsobem života, postoji, vč. těch k sobě samotnému, minulostí, co mě formovala, a pak něco dál řešit.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Monday, 06.10. 2008 - 02:24:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já se snažím seznámit i reálně.


[ Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: Bonda - Monday, 06.10. 2008 - 07:29:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Promiň,pošťáku, to nebylo mířené proti tobě, nýbrž proti tomu, co tu razí Animula: to příliš připomíná to známé: Sedávej panenko v koutě, budeš-li hodná najdou tě.
Ona tě nutí přijmout rovnici - nedaří se mi seznámit, tudíž nejsem dokonalý...ale to vůbec není pravda a sebevědomí to moc nepřidá. Kruci můžeš chodit do dvaceti zájmových kroužků, denně mít kolem sebe spoustu kamarádů, ale když nemáš štěstí, tak stejně večer zůstaneš sám. Tak proč nezvýšit skóre pro náhodu třeba na internetu..


[
Odpovědět ]
Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Monday, 06.10. 2008 - 12:05:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Je to její názor na věc. Tak to vnímám já.


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: LEV - Friday, 10.10. 2008 - 19:05:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
podivej fungusi...ja ti dam dobrou radu do zivota..a to i navzdory faktu ,ze muzes byt starsi.na interenet chodi lidi co nemaj co na praci...a jsou v trablech..mozkoveho charakteru...slabe 1 procento proto,ze nemaji cas..jsou plne vytizeni ...a tak se strachem na radu daji inzeratr...neklapne to v 99 procentech pripadu...dilem tim, ze hned se nezavola..po 2 smsce. pak uz je to divadlo a zklamani. takze pokud v te loterii kalnych vod seznamky chces uspet...mas sanci jedna ku milionu...coz je proti sportce celkem dost . ale malo na to abys zasahl hned ..bude to trvat radu mesicu ..a nemusis uspet.to druhe prijde spise.a;le znam i jednu damu,ktera to navstevuje jednou za par mesicu..a je rozcarovana..,takze radji jdi do terenu..do kavarny..kamkoli kde tp tepe intelektem..p[okud vis co to je ? to nekjsou skolni vedomosti apod.
zabijes dve mouchy jednou ranou,...zbavcis se zchiaofreniku na seznamce a pitomcu ..hracu apod.-a vypadnes z sedi domova ..holych sten..to stoji za pokus..a moc neutratis,,cas straveny na lide cz. nebo jinde je drazsi.lev


[ Odpovědět ]

Re: JAK JSEM SE SEZNAMOVAL PŘES INTERNET
Od: fungus2 - Saturday, 11.10. 2008 - 07:12:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Rozumím. Vím o čem přesně píšeš. Hodně aktívní jsem i v reálu.


[ Odpovědět ]
Minimax.cz - umělecký server pro všechny autory
redakce & disclaimer


Powered by Copyright © UNITED-NUKE. Všechna práva vyhrazena.
305 Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund