přezdívka:
heslo:
registrace

Minimax.cz - minimax umeni

Co je minimax?
Minimax je umělecký server pro všechny autory. Vyjádřete se! Prezentujte své malby, fotografie, poesii či prózu, komentujte ostatní autory. Více informací
Žánry
Menu
Ikonka na web
Inzerce
Kdo je online
nikdo + 6 anonymů
Reklama Google
Statistiky
TOPlist
Podvečer na Labi
Bocman - Thursday, 25.01. 2007 - 21:45:15
Téma: Fotografie - Krajina



Související odkazy
· Přidat příspěvek k tématu

Nejčtenější příspěvek na téma Fotografie - Krajina:
ZÁPAD

Hodnocení příspěvku
Průměrné hodnocení: 8
Účastníků: 10


Zvolte počet hvězdiček:
hlasovat mohou i neregistrovaní!
Výborný
Výborný
Výborný
Výborný
Výborný
Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti
"Podvečer na Labi" | Přihlásit/Registrovat | 22 komentářů
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Podvečer na Labi
Od: fungus2 - Thursday, 25.01. 2007 - 22:19:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Moc pěkné.


[ Odpovědět ]


Re: Podvečer na Labi
Od: Santal - Thursday, 25.01. 2007 - 23:40:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Bocmane, Bocmane, je vidět, že se do toho budeme muset pořádně obout. Toho funuse6 nebo jak si říká neber vůbec vážně, je vidět že tomu rozumí jako koza náklaďáku.
Podívej, kámo, je vidět že jsi fakt milovník přírody. Jsme na stejný lodi, já bych za přírodu vypustil duši. Nen fakt špatný to lidem ukazovat, aby si taky konečně uvědomili, že je něco lepšího než ty podělaný diskotéky, herny a podobný doupata. Ale ta fotka musí mluvit. Nikdo to za ní neudělá. Ty nemůžeš věčně stát vedle a každýmu všechno vysvětlovat. To musí udělat ta fotka sama za sebe. Tak jestli dovolíš pár slov k Tvému Podvečeru na Labi.
Tady mi neříkej že jsi běžel okolo na lyžích a na chvilku jsi se zastavil a cvaknul jsi to v rychlosti pro kamarády. Tady jsi měl času jako hnoje.
Podívej, první co člvěka bací do očí je špatná hloubka ostrosti. Sám určitě vidíš jak se to popředí a pozadí vzájemně tříská. Vzadu je navíc nějakej barák, a ten tam nemá co pohledávat.
No, dále. Nazval jsi to Podvečer na Labi. Nejsem si tedy jistej jestli jsem si zrovna tenkrát ve škole při zeměpisu nehrál s něčím pod lavicí, ale mám dojem, že jsem zaslechl, že Labe je řeka a ne rybník. Tvoje voda na týhle fotce není žádná řeka, ale normální stojatá voda, tedy nějakej rybník. Další bod dolů. Tento dojem, že jde o rybník ještě umocňuje porost v popředí. Orobinec, pokud mi moje nedokončené vzdělání neklame je typickou rostlinou stojatých vod. A i když se může vyskytovat při pobřeží líně tekoucích řek, zůstane vždy v podvědomí jako symbol rybníků a bažin. Zde si Ti dovolím strhnout opět jeden bod a sice za vědomé popírání skutečnosti. Za nešťastný bych považoval i úhel pohledu, tedy mírný podhled, při kterém dochází k převýšení popředí nad pozadím. Dochází tam k nežádoucímu střetu. Vzato logicky - voda vyhledává nejnižší polohy - vlivem gravitace, takže logičtější je vždy pohled spíše z nadhledu.
Velmi rušivě působí i břeh zabarvený do modra. S nadcházejícím večerem se ztrácejí barvy, nebo když, tak to jde do monochromatičnosti a fotograf by toto měl ohlídat případně umocnit - můžeš si pomoct clonou, nebo následnou retuší na počítači. Ta modrá tam vážně nemá co dělat. Dalo by se ještě hovořit o kompozici a ořezu, ale možná že mě se všemi těmito připomnkami pošleš do háje, tak to prozatím stačí.
Pokusil jsem se napsat něco slušně, abyste mě tu neměli jenom za vyvrhele. Čusík


[ Odpovědět ]

Re: Podvečer na Labi
Od: animula - Friday, 26.01. 2007 - 10:40:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
tady zbytečně "přemýšlíš," hloubka ostrosti je vpořádku, pozadí vs. popředí není řešené špatně vzhledem k motivu. Tady si myslím, že se autor slušně trefil, a i kompozičně to jde..


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Santal - Friday, 26.01. 2007 - 13:04:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak tebe si taky vyhledám a udělám u tebe osobní prohlídku. Je vidět že potřebuješ provětrat mozkový závity.


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: housecore - Friday, 26.01. 2007 - 20:46:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ahoj Santal, páči sa mi, že si kritický, ale nepáči sa mi, že si arogantný (tak to aspoň na viacerých miestach vyznieva). Arogancia je totiž znakom slabých a nízkych ľudí, ktorí nič nedokážu. Ja by som napríklad rád urobil prehliadku u Teba, ale nič tu nemáš. A nemáš u seba ani odkaz na nejakú Tvoju stránku a pod. Ja zastávam tento názor: ak chceš podať konštruktívnu kritiku, musíš sám niečo dokázať a aj to ukázať. Pretože ak nič nedokážeš, nemáš čo ukázať, a potom sa môže ukázať, že si iba - aj keď štýlovo a inteligentne - niečo potrebuješ vyliať. Teda nič proti kritike, tej úprimnej je tu skutočne málo, ale keď neviem, kto ju píše, ja osobne ju neberiem.

Meno "Santal" mi bohužiaľ nestačí, keď neviem, kto a čo sa za ním vlastne skrýva...

Možno výborne fotíš, tak sem niečo daj. Možno výborne píšeš - čokoľvek - a my si to radi prečítame. Ber to ako takú malú výzvu - je to ale len a len na Tebe.

Vlado Filipko
[email protected]


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Santal - Friday, 26.01. 2007 - 22:38:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
I Tobě ahoj Vlado. Moc děkuji za Tvůj text. To je opravdu hozená rukavice. Já ji zvedám, ale asi Tě zklamu, nabídnu Ti prozatím pouze tuto odpověď. Tím ovšem nevylučuji, že v budoucnu opravdu ode mne něco uvidíš. Ale k Tvému textu. Postupně.
Arogance. Co je to vlastně arogance? Lze to vůbec objektivně definovat? Stejně jako všechno (to zase dle mého názoru), tak i tato kategorie podléhá relativizaci v toku času a doznává proměn ve svém obsahu i formě. Pro mne je například tvrdou a nepřijatelnou arogancí uhlazené a inteligentní chování našich politiků, nebudu dál rozvádět, nepochybuji o Tvé inteligenci domyslet si vše další. Není pro mne arogancí užívat příležitostně takzvaně sprostých slov. Zdůrazňuji slovo takzvaně. Protože jde pouze o společenskou dohodu - to je a to není sprosté. Za pět, deset let, to může být obráceně. Sám jsi se mohl přesvědčit, že mi nedělá sebemenší problém vyjadřovat se s naprostou slušností stejně jako si pustit hubu na špacír. To jsem já, Vlado. Takový, jaký chci být, ne jakého by mne chtěli druzí. Mám mnoho zkušeností s tím, kdy příkladně se chovající lidé hluboce urazili a ponížili druhé a kdy obhrouble se chovající lidé dokázali dát najevo hluboký a opravdový cit. To nejsou jen prázdná slova, věř mi.
Uznávám, nemusí se to každému líbit, ale jako já nemohu požadovat na někom aby se přizpůsoboval mě, tak ani ten druhý nemá právo požadovat ode mne abych se choval tak nebo tak. Má právo mě ignorovat či jinak dát najevo svůj názor, ale to je asi tak všechno. Nepaušalizuj arogantní chování jako znak slabých a nízkých lidí, to by bylo hodně jednoduché. Toto však rozvádět, na to tu momentálně není prostor. Neodmítám však diskuzi na toto téma.
Tvoje druhá myšlenka: "ak chceš podať konštruktívnu kritiku, musíš sám niečo dokázať a aj to ukázať" Teď uvedu jako princip problému několik jmen a předesílám - nechci se s nimi v žádném případě srovnávat.
Štech, Neumann, Matějček, Kotalík... Zeptám se Tě. Viděl jsi od některého z těchto pánů nějaký obraz nebo fotografii? Já ne. Určitě Ti nemusím říkat kdože jsou tito mužové. Zanechali slova a mluvili k věcem, které sami nedělali. Ovlivnili však mnohé. To je ten princip problému. Zanechali slova, stejně jako Ježíš, který byl údajně negramotný. A přesto se jeho slova dokázala zhmotnit, dokázala ale také proměnit lidská srdce, změnit mnohé cesty mnohým z nás.
Kdo máš uši k slyšení, slyš, říkal. A kdo má uši k slyšení, uslyší i přes vřavu, která může mít na tisíce podob. Uslyší třeba i tu upřímnou kritiku, které je tu skutečně málo. Přeji Ti krásné dny.


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Anonymní - Saturday, 27.01. 2007 - 01:24:10
Takovou upřímnost, sílu a pravdivost jsem ještě na žádném jiném místě na netu nečetl. Zapaluji Santalovou tyč. Díky


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Santal - Saturday, 27.01. 2007 - 10:32:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
TAO - Tobě dík. Zkřížím Ti cestu.


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Anonymní - Saturday, 27.01. 2007 - 06:36:25
Napsals toho tady dost,teď se předveď.Tady na webu jseš frajer,ale doma budeš asi pěkná nula,tebe musí manželka řezat od rána do večera,že se takhle projevuješ,nebo ti snad stará dala parohy a ty se namáš komu vykecat.Místo těch tvých dřistů jsi mohl udělat spoustu jiné užitečné práce,například pomoct lesním dělníkům likvidovat kalamitu.


[
Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Santal - Saturday, 27.01. 2007 - 10:13:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Máš velikou smůlu kámo, ale reakce tvého typu se u mne nechytají - ne, že bych nevěděl co napsat, ale čas má pro mne také nějakou hodnotu. Trénuj, třeba si spolu někdy pokecáme. Čusík


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Anonymní - Sunday, 28.01. 2007 - 13:11:02
Za to ty máš velké štěstí,protože kdyby se mohli lidé přes internet i přemísťovat,tak minimálně polovina lidí kterých jsi tady urazil by ti dala do držky.Franta Běždopiči


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Anonymní - Wednesday, 28.02. 2007 - 09:29:07
Vlado.

Ked sme pri tej arogancii, je to len zrkadlo.
To co vysielas svetu Ty, sa Ti vracia spat.
Ked mas problem s aroganciou vlastnou, pride spat.

Jaro


[
Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Anonymní - Wednesday, 28.02. 2007 - 09:43:20
ano, tak to je - ale toto sem už veľmi nepatrí

housecore


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: animula - Saturday, 27.01. 2007 - 02:38:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
1) vyhledej, budu jen ráda
2) myslím, že úmyslně hledáš chyby na každé trochu slušné fotografii
3) nejdřív provětrej a dofoukni vlastní duši


[
Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Santal - Saturday, 27.01. 2007 - 10:26:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Animulo, zdrávas.
1) již jsem nakoukl, ale jsi moc bohatá ve svých příspěvcích a to nejde vyřídit na jedno nadechnutí. Máš ráda písáníčka, něco už jsem si přečetl, ale na Tebe si vážně musím udělat více času, a rád. škoda že fotek je pomalu, ale Fudžinka je krásná, moje pradávná láska. Nenaplněná touha.

2) zásadní nesouhlas, úmysl škodit nebylo nikdy mým cílem. Snažím se vždy mluvit ke konkrétní věci, ale někdy je problém toho druhého, že vnímá spíše ten obal než to, co je zabaleno uvnitř. Za chvíli se vrátím k Bocmanovi, teď se musím na chvíli vzdálit, ale odpověď mu nezůstanu dlužen - a bude to i odpověď na Tvoji připomínku č. 2.

3) Animulo, já jsem úplně v poho, ani nevíš jak. Nemusím opravdu nic dofukovat. Ale víš co je trochu malér na formě této komunikace, a ty to jako psavec dozajista pochopíš - nemáme zde k dispozici akcent. A já někdy něco vyslovuji s akcentem, který, bohužel slyším pouze v sobě, ale druhý neví jak jsem to vyslovil. Uděláme si malý test, ano? Já teď napíši větu, a ty se mi snaž napsat jak jsem ji napsal, jak jsem to myslel, co jsem chtěl vyjádřit. Souhlasíš? Tak tady je:
"To je život"
Snaž se, jsem moc zvědav.


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Bocman - Saturday, 27.01. 2007 - 09:15:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Santale, Santale je vidět, že se do toho budeme muset pořádně obout.
Občas ber vážně také to, co ti druzí říkají a nezapoměň na to, že v množství slov se někdy ztratí i to, co jsi vlastně chtěl říct.
1) hloubka ostronení nejlepší, uznávám, ale v rozměru a rozlišení, které se sem dá poslat fotka občas trpí na kvalitě.
2)Asi jsi si bihužel ty spíš při přírodopisu natož v zeměpisu s něčím hrál pod lavicí (nechci se domýšlet s čím ...), protože jinak bys věděl, že Labe dole v Polabí už není horská rychlá řeka (zvláště nad jezy a zdymadly, ale jen tak se líně vleče. A někdy se skutečně běž do té přírody podívat a ne o tom jenom psát, to co si někde přčteš v učebnicích a encyklopediích. On ten orobinec roste i u řek. A to nejen u Labe.
3) Úhel pohledu a jeho vnímání je pouze osobní pocit a je to děsně subjektivní.
4) A až se skutečně půjdeš do té přírody podívat, za kterou bys vypustil duši, zjistíš, že i v podvečer za jasného dne sníh odráží barvu oblohy (modrou). Šlo by to v PC odstranit, ale je opět subjektivním posouzením, zda to tak autor chce nebo ne.
Jinak díky za připomínky a slušnost ve vyjadřování. Ale jestli ti to dělá problém, piš, jak ti huba narostla a jak to cítíš. Nejsem žádná útlocitka.
Jo a prosím tě, nedávej sem nic. To víš, bojím se konkurence .......
Bocman


[
Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Santal - Saturday, 27.01. 2007 - 14:19:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jsi tak málo otevřený k přijímání nových informací (vidíš jak se dá krásně a slušně vznést akademická otázka - "jsi opravdu takový bl...?"), nebo si jako naprosto nekušený zajíc takto nabíháš?
Kdyby žil stařičký pan Darwin, tak bych opravdu vážně požádal, aby pro některé specálně vytipované jedince zavedl poddruh a umístil ho někam mezi homo erectus a homo habilis a nazval ho "člověk polochápavý". Tak, Bocmane, ještě jednou a doufám, že naposledy.
1.Hloubka ostrosti: já říkám, že tam není a že by tam měla být. Animula říká, že tam být nemusí. Ty říkáš, že tam je, ale malinká (není nejlepší). Tak teď si vyber z tohodle bordelu. Jestli tam je nebo ne, tak to musí být naprosto jasné, a ne abysme se takhle o to tahali jako psi o kost. Hloubka ostrosti je jedním ze stavebních prvků fotografie a tudíž nositelkou nějaké informace. A ve Tvém případě je na místě aby tam byla a naprosto nezpochybnitelná - to říkám své přesvědčení, protože popředí versus pozadí je ve tvé fotografii naprosto evidentní. A nevymlouvej se na rozlišení fotky, když tak si nech poradit jak připravit fotku pro web.
2. Nepamatuji se, že bych o Labi mluvil jako o rychlé horské řece. Mluvil jsem o ní jako o řece. A to je rozdíl. A jestliže mám Tvojí vodu vnímat jako řeku, ať už línou nebo rychlou, tak je to o tvůrčím přístupu fotografa jak mi to předloží. Řeka, to není jenom voda, to je v obraze také grafický prvek zvaný linie, která směřuje odněkud někam a něco vypovídá. Tvoje řeka nesměřuje nikam, tvoje voda tam leží jako mrcha, ani se nehne. Proto je na Tobě, jako tvůrčím uměleckém fotografovi, abys to nějak vyjádřil. Nebo tomu nedávej název Podvečer na Labi a pak to bude v pohodě. A nebo se vedle té fotky postav a každému řekni: "Jen tak mimochodem, aby náhodou nedošlo k omylu, tak toto je řeka Labe." Trochu přiblblý, nemyslíš?
2a. Orobinec. Přečti si prosím Tě ještě jednou můj předcházející příspěvek. Já tam jasně píšu, že roste i podél líně tekoucích řek, ale - v podvědomí je to symbol rybníků a bažin. Pochopil? Stejně jako háknkrajc je symbolem nacismu a můžeš stokrát lidem vysvětlovat, že to je obrácenej staroindickej symbol pozitivní sluneční energie. Symbol nacismu už z něj nikdo nikdy nesundá. Takže i toto jsem Ti chtěl mírně naznačit, že fotograf pracuje též se symboly, které jsou hluboko pod kůží.
3. Nechť máš pravdu, je to subjektivní, tak to ber jako můj subjektivní názor.
4. Modrá barva. Ano je to tak, příroda dokáže hrát nejrůznějšími barvami. Ale jsme opět u toho - Ty jsi tvůrce a Ty tu fotografii vymýšlíš. A tady se budu bít, ta modrá to tam všechno bourá. Ta k ostanímu koloritu absolutně nepatří. A jestli to má být večerní barva sněhu, tak o to je to horší. To neříkej ani trochu nahlas. Dozrálý orobinec - symbol léta a sníh, který navíc nikde jinde není vidět. No to je řacha. Vyfoť zasněžené orobincové doutníky - to bude bomba. Ale takhle?
A neboj, konkurenci Ti dělat nebudu, jsem jenom tlučhuba.


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Bocman - Sunday, 28.01. 2007 - 09:53:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Vážený pane Santale (tedy opravdu pane?)
Již jednou jsem Vám napsal, že v množství slov se ztrácí to, co jsme původně chtěli říct. A zejména, pokud druhým nadáváme, jsme i vulgární a sprostí
a znevažujeme je, případně znevažujeme jejich vnímání světa kolem sebe a hlavně pokud jsme ve svých projevech arogantní a naprosto bezchybní na rozdíl od všech kolem sebe.
A ještě když to schováváme za jména slavnějších osobností. Stejně tak tady všichni můžeme citovat z encyklopedií a odborných publikací.
Pokud hodnotíte a kritizujete cokoli, hodnoťte samotné dílo a ne tvůrce. Nikdy nevíte, jaký ten který člověk je a můžete si nadělat spoustu nepřátel. To ukazuje na to, že nemáte vůbec žádné zkušenosti s kritikou a hrajete si na originálního všeznalce všech možných oborů, kterým, jak jsem se měl podle Vašich slohových cvičení možnost přesvědčit, nejste a pouze "víříte prach", nebo si léčíte nějaký mindrák, či osobní problém. Přečetl jsem si všechny vaše příspěvky na tomto webu a pokud nechci sklouznout ke stejné mluvě a stylu, který požíváte budu muset konstatovat, že obdivuji na dalších přispěvatelích když ne vše to, co tvoří, tak to, že Vás neposlali do patřičných míst a ještě stále reagují na Vaše příspěvky. Postupně ale začínám brát Vaše názory jako satirickou vložku na těchto stránkách - to tu skutečně chybělo. A jako takové mne to neuráží, jenom nepovažuji za nutné používat zbytečně moc vulgarit a invektiv.
A jestliže neumíte pochopit, že i kritika může mít kritiku, pak popřete sám sebe.


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Santal - Sunday, 28.01. 2007 - 11:15:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Bocmane, bravo, tak tohle beru, i když ne obsahem, protože tam pravdu opravdu nemáš, ale že už konečně někdo se to pokouší dát alespoň do nějakých souvislostí. Jenom mě mrzí, že jsi se přestal prát o svoje dílo a o to mě především jde. Ne se prát za každou cenu, ale vyprovokvat obhajobu - a teprve tam může nastat ta pravá diskuze, ze které mohou mít prospěch obě strany. Říkáš, že v množství slov se ztrácí...atd. V tom případě diskuze je o čem? O jedno dvouslovních komentářích? - pěkné/moc pěkné/líbí/úžasné/opravdu krásné. Toto považuješ za adekvátní svému úsilí, kdy se snažíš něco vytvořit, něco sdělit, prožíváš a žiješ svým dílem a chceš (jako správný umělec) předat něco dál, něco ze svého prožitku, okouzlení podvečerní atmosférou, tichem přírody atd. atd.? A právem čekáš, že se lidé nejen na chvíli zastaví, ale naladí se i na Tvoji strunu a alespoň fiktivně spoluprožijí to, co Ty - a dají Ti to nějak najevo. Mě by spíše urazilo a zklamalo právě to, s čím se tady lze setkat v převážné většině - tyto jednoslovní výlevy. V nejlepším případě bych je považoval za pouhou zdvořilost spoluvystavujích. V tom horším minimálně za lhostejnst. Můžeš si být jist, že nepotřebuji nijak nezbytně ke svému vyjadřování vulgarismy a sprostoty. Ale co když je to všechno trochu jinak - co když je to jenom počáteční šok, takové nakopnutí? To nejtvrdší kopnutí do té letargie, apatie a ospalosti. I já jsem si tady prošel diskuzní sloupky, ne všechny, ale dost. A tomu říkáte umělecký web? Na hlavní stránce sem lezou obrázky jeden za druhým, jako když včelí královna vyprdává jedno vajíčko za druhým. Pak se to tady posouvá jako někde na běžícím páse, občas někdo k něčemu přičuchne a řekne - dobrý, pěkný - nezastavujte to, jedeme dál. Na konci to někam zmizí jak do kanálu a už ani pes po tom neštěkne. Z toho jsem fakt celej vedle. A to nemluvím o diskuzních rubrikách, kde jsou poslední příspěvky z loňského roku.
Shrnuto podtrženo - na nic si nehraju, na rozdíl od jiných, kteří si myslí, že když zmáčknou spoušť (teď nemyslím Tebe) na své nedělní procházce, nebo když vopajcnou nějakého věhlasného umělce, že tím obohatili pokladnici světového umění a běda, když jim někdo šlápne na kuří oko. A právě na kritiku mojí kritiky, i když ve Tvých očích pouze takzvané, jsem zvědav. Přesvědči mě, že se mýlím a já se rád něco nového dozvím. Já se rád učím, to mi můžeš věřit - a jestli Ti to ještě nedochází, tak i toto, tato má přítomnost zde, je pro mne ohromné studium. A čeho všeho - to už si domysli.
Tak Bocmane abych to neprotahoval. Jestli chceš. můžeme o Tvých foto i nadále diskutovat - věcně, tvrdě, nesmlouvavě - ne sprostě, teď už to nebude zapotřebí - ale budeme se hádat o každou tečku. Jestli jsi skutečný tvůrce, který je přesvědčen o své pravdě, tak to ustojíš. Jinak, těšilo mě - na rozdíl od některých dalších jsi napsal.


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Bocman - Sunday, 28.01. 2007 - 17:20:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
OK, tak takhle to beru.
Podívej se na mé další fotografie - bez emocí, vulgarit a podobných výlevů svých citů, které jsou vždy odrazem stavu mysli a také s určitým nadhledem - vždyť i já mám občas chuť fotkama provokovat lidi a čekám na jejich reakce. Ale zase na rovinu - bere mne víc focení než psaní. Proč bych ale občas nezkritizoval tvoji kritiku. I já si stojím za tím, co dělám a uznávám, že ty jsi bohužel trochu v nevýhodě, a to v tom, že pouze píšeš a kritizuješ díla druhých a já zde mám pár desítek fotek a asi dva poetické pokusy.
Dále nabízím, že pokud budeš chtít znát můj názor víceméně laika na další dílka, dej vědět a já, i když jsem radši někde venku, se pokusím (neslibuji) napsat svůj postřeh.
Hezký den ....


[ Odpovědět ]
Re: Podvečer na Labi
Od: Santal - Sunday, 28.01. 2007 - 18:12:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak dnes už jenom toto - všechno dobrý, prolomilo se to. A jsem rád. Určitě to rozjedeme. Dík i Ty se měj.


[ Odpovědět ]

Re: Podvečer na Labi
Od: Kouzelnice - Friday, 26.01. 2007 - 08:47:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Je to moc hezké. Zajímavá kompozice...


[ Odpovědět ]

Minimax.cz - umělecký server pro všechny autory
redakce & disclaimer


Powered by Copyright © UNITED-NUKE. Všechna práva vyhrazena.
100 Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.06 sekund