přezdívka:
heslo:
registrace

Minimax.cz - minimax umeni

Co je minimax?
Minimax je umělecký server pro všechny autory. Vyjádřete se! Prezentujte své malby, fotografie, poesii či prózu, komentujte ostatní autory. Více informací
Žánry
Menu
Ikonka na web
Inzerce
Kdo je online
hockeydevils, happywork + 6 anonymů
Reklama Google
Statistiky
TOPlist
Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
hroudka - Saturday, 05.02. 2005 - 03:55:24
Téma: Próza - Kritika/Recenze

Při noční svačince během přestávky nad moudrýma knihama si zkracuji čekání na bod varu v přípavě vajíček na měkko (naměkko?) kulisáctvím TV O, pokusu to o hudební stanici.

 

Rejžek je jedním z nejlepších publicistů u nás (což při úrovni novinářů v této “krásné zemi” podle J. K. Tyla zdaleka nemusí znamenat, že opravdu dobrým), a jeho pokus o neumělý obdiv k Anetě Langerové, t. č. české “Superstar 1” (jak vědí nejspíš i slepice na dvorku v Bučovanech) považuji buď za výkřik posledního zoufalství nad úrovní české hudební scény (pokud si slovo tak vznešené jako “hudba” vůbec zaslouží spojovaní s bahenním ksindlem, kterým jsme neustále obtežováni a který zanáší éter i TV program vč. tištěného), či změnu dealera lysohlávek.
Buďme spravedliví – sl. Langerová (ležerní oslovení “Aneta” mi bez aspoň dvou společně vypitých pivek připadá poněkud netrefné) má rozhodne slušný (!) hlas, který nepostrádá barvu a vše, co k dobrému pěveckému hlasu patří, ale sl. Langerové chybí úplně všechno ostatní, co náleží opravdovým hvězdám (ale to mi může být fuk), především jí ale chybí to, co nutně mají všichni umělci – kreativní talent.
Langerová vypadá jako vosková figurína a výraz na tváři by nezměnila nejspíš ani při požáru chycená v jeho plamenech (ale dobře!), neumí tancovat, neumí psát texty a už vůbec nepíše muziku. Umí jen zpívat.
Že zpívá lépe než většina zpěvaček u nás? Rozhodně, ale téměř KDOKOLI zpívá lépe než většina zpěvaček u nás. Vyčpělost, estrádnost a nesoudnost některých ehm pěvkyň nezná mezí a není mi jasné, kdo má být ten zavilý a nadšením hřímajícící fanoušek nezajímavých třicátnic, které mají životní metu Novotného show a muzikál v GOJA Music-hall. Stejně jako chybí soudnost mnohým hrdinům hvězdné pěchoty, chybí tato drtivé většině “umělců” u nás – puberťačka Vondráčková je jen nejmarkatnější, plastický důkaz. Ohledně uměleckých kvalit nemá smysl nabízet zahraniční srovnání, které by nesnesl naproto nikdo z naší scény (ač by si to někteří velmi rádi mysleli), ale chyba není ani tak v hlasových projevech, celkové vyčpělosti a prázdnosti zpěváků, ale v kvalitě písní, které prosazují zřejmě naprosto buď hluchoněmí nebo zfetovaní a nesvéprávní producenti do českého éteru.
Desku Langerové jsem neslyšel a slyšet nechci, ale jejímu produktu “Hříšná těla, křídla motýlí” není už kvůli pohybu v okruhu 50 mil okolo česky hovořící enklávy kdekoli na světe možné uniknout, a když jsem si tedy vychutnal tento údajně “superhvězdný” klenot, vybavila se mi větička z komentáře v novinách ještě z průběhu soutěže: “Aneta zpívá jako čtyřicetiletá zpěvačka, co už má dávno po sezóně.”
Přesně tak zpívá. Bez srdce, bez lásky, nadšení, zájmu a především – citu a půvabu. Pominu-li skutečnost, že celá píseň stojí za naprosté... slepičinec, pokud by se na Langerovou řítil rozvášněný upír bažící po její krevní skupině, ať mu zazpívá tak, jako v této písni – okamžitě usne. Její projev je překvapivě stejný, jako její gumový vzhled – prostě umělý, nevášnivý, nelíbivý. Kromě začátku, což je vykradená etuda pro 1. ročník zpěvu v ZUŠ a kde mě už jen zvuk písně totálně irituje, a přehnaně nadneseného konce, kde nám autoři chtěli toporně dokázat, že “ten hlas tam je,” se mi chce zavřít knihu a chrnět. Langerová na to prostě nemá, nemá a mít nebude a jsem první, kdo by velmi rád uznal, že i na naší popscéně se dá najít dobrý umělec s kvalitní hudbou, ale zatím se tak nestalo. Navíc naprosto útrpný a jakoukoli příchuť či nápad postrádající text (Oskar Petr už má opravdu po sezóně) jen umocňuje celkový dojem zoufalství, práznoty a... prostě českého slepičince.
Nejspíš ne úplně náhodou zařadil za tuto píseň dramaturg píseň “Thank you” od Alanis Morrisette, se kterou se Langerová tak ráda srovnává, a srovnat se to prostě nedá. Alanis má nejen zajímavé rysy (ale kašleme na image!), ale prostě je znát, že hudbu i texty si píše sama a vždy si je prostě obhájí. Ječí, a je to zažítek slyšet. Kromě skvělého aranžmá, jehož úroveň nás zde čeká tak do třiceti let, je v jejím hlase zkrátka obrovská emoce, energie, upřímnost a opravdovost – prostě přesně to, co dělá umělce tím, čím je, a přesně to, co Langerová naprosto postrádá. Alanis je vyzrálá, talentovaná a málokterá zpěvačka dokázala podlé mého tolik, co ona (kdo napíše čtyři desky písniček, aniž by si pohřbil kariéru), ač není taková superhvězda, jako mnohé jiné převážně krasavice, než zpěvačky. Má kouzlo, sílu, originalitu a proto ji známe. Kdyby jí někdo pustil singl Langerové a tvrdil, že “to je jako ona,” nejspíš by jí to nelichotilo. Langerová je prostě slušně zpívající školačka a o talentu si budeme povídat, až za sebou bude mít autorskou desku a deset let nahrávání (jestli se jich dočká), nikoli soutěž pro náctileté a jeden špatný singl.
Proč Johny? Jeho hudba mě minula, téměř o generaci. Znám ho z desky Zooropa od U2, kde se připojil pěvecky, znám historku o zatčení a rozhodně jeho jméno, znám ceremoniál Grammy po jeho úmrtí, kde o něm všichni s úctou hovořili, ale jeho vlastní tvorbu jsem neslyšel. Můj názor, že hudební dramaturg O TV je zhulený discofil mě přešel, když zahráli jeho nejspíš poslední singl “Hurt.” Je možné tohoto člověka, country-zpěváka a starého pána, srovnávat s Langerovou?
Když slyšíte první tóny písničky, duchem podobné pokusu jako u Langerové, ale o jejíž kvalitě si můžeme zde nechat další století zdát, nevypadá to na žádné drama, ale ve fázi refrénu vás prostě mrazí v zádech a svírá se vám žaludek - z toho jakoby monotónního hlasu, který je ale tak plný všeho, co si člověk obává přiznat, (samota, opuštění, smutek, vlastní zranitelnost a smrtelnost), že prostě nelze nestrnout. Navíc vše umocněno nádherným textem, který je tak prostý jako úžasný, a i když si pouštím píseň po desáté dokola, pořád mě naplňuja fantistickou emocí, a prostě mi nezbývá než říci: Johny Cash mi bude chybět. Langerová nikoli.

Překlad textu (volný – jen pro ukázku, jakou lehkost a zároveň sílu je možné dát do textu)
Zraněný
Dnes jsem se poranil

jen abych viděl, jestli ještě cítím

soustředím se na bolest

tu jedinou opravdovou věc.




jehla vyryla díru

to staré, známé bodnutí

rád bych to všechno smetl pryč

ale vše mi ostává v paměti




Co se to ze mě stalo

Můj sladký příteli

Každý, koho znám, nakonec odchází

A klidně si ho celé vem

mé císařství z hlíny

stejně bych tě zklamal

stejně bych tě zranil




nosím tuto trnovou korunu

na své židli pro lháře

jsem plný rozbitých myšlenek

které nemohu opravit

pod nánosem času

mi city zmizely

ty už jsi někdo jiný

a já jsem pořád zde




Co se to ze mě stalo

Můj sladký příteli

Každý, koho znám, nakonec odchází

A klidně si to všechno vem

mé císařství z hlíny

stejně bych tě zklamal

stejně bych tě zranil




Kdybych mohl začít znovu

milion mil odtud

zůstal bych sám sebou

nějak už bych to dokázal


Související odkazy
· Přidat příspěvek k tématu

Nejčtenější příspěvek na téma Próza - Kritika/Recenze:
Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash

Hodnocení příspěvku
Průměrné hodnocení: 6
Účastníků: 54


Zvolte počet hvězdiček:
hlasovat mohou i neregistrovaní!
Výborný
Výborný
Výborný
Výborný
Výborný
Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti
"Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash" | Přihlásit/Registrovat | 36 komentářů
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: mebacek - Saturday, 05.02. 2005 - 09:42:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
z duse


[ Odpovědět ]


Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Saturday, 05.02. 2005 - 16:57:15
proč hroudka nikdy nebude dobrý recenzent? protože je to starej šmíra...


[ Odpovědět ]


Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: meritus - Saturday, 05.02. 2005 - 17:22:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
ja bych rekl, ze spis fanousci "anetky" nejak nemohou unest kritiku... pekny recenz, fer a se smyslem pro vec


[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Santiago - Saturday, 05.02. 2005 - 18:21:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Langerová je nejlepší a spravedlivě vyhrála Super Star. Problém je v tom, že z bídy nevkusu a neumění je průměr špičkový. O tom to je. Ani kopie slavné zpěvačky nepomůže k zlepšení. Ale poklonu si zaslouží, že se snaží. Ostatní "hvězdy" jsou daleko horší.

[ Odpovědět ]


Anetina deska je lepsi nez tato recenze (a to uz je co rict :) :(
Od: space-lemon - Saturday, 05.02. 2005 - 19:13:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tato recenze je opravdu pozoruhodny pocin... Zhodnotit (resp. naprosto odstrelit) zpevacku po poslechu jedine pisne, jedineho videoklipu, je neslychane. Pro me je to opravdu novinka a jen doufam, ze si z pana Hroudky nevezmou priklad ostatni recenzenti... Zajimava je veta: "Desku Langerove jsem neslysel a slyset nechci." To je vyjadreni hodne ignoranta, ktery se vylozene boji toho, ze by zbytek desky mohl byt lepsi (nebo dokonce dobry!).

Srovnani s Alanis je zavadejici. Kazda ma uplne jiny hlas i styl zpevu. Ale napsat, ze Anetin zpev naprosto postrada emoce, uprimnost a opravdovost... tedy vlastnosti jejiho zpevu, ktere byly behem souteze SuperStar vyzdvihovany, je zarazejici. Tedy je zarazejici, pokud si clovek neuvedomi, ze autor recenze slysel pouze skladbu Hrisna tela... Tato skladba vyrazne vybocuje z charakteru celeho alba a Anetino frazovani hlavne na zacatku je opravdu divne, az nelibive. Dobra, to se da jeste pochopit, jsou tady ale horsi veci...

Aneta nezpiva jako ctyricetileta zpevacka! Napr. v casto odsuzovane pisni Delfin zpiva Aneta necekane krehce, jemne, ovsem ani tady nechybi urcity duraz a energie. Jedna z veci, ktere delaji jeji zpev vyjimecnym je schopnost procitit i prumernou skladbu (a ze jich na jejim CD je...), pokud to autor neslysi, je to bud jeho zaslepenim nebo hluchotou.
Aneta ma vyzraly silny hlas jako zvon, ktery ve vypjatych polohach temer cinkne a to je dalsi vec, ktera mu dava vyjimecnost (pokud si nekdo nedokaze predstavit cinknuti hlasu, staci si poslechnout zpev Eddieho Veddera, u ktereho se podobny efekt ve vyskach taky objevuje) a mnoha lidem zpusobuje az mrazeni v zadech (samozrejme prijemne :)).

Pokud pan Hroudka pise, ze "neumi psat texty a uz vubec nepise muziku", zrejme mu to prozradil nekdo slecne Langerove blizky... Ja mam ale trochu jine informace...!

Zajimave je, ze autor plivajici na komercni sam pouziva vyrazove prostredky tuctoveho konzumenta. Napr. "gumovy, nelibivy vzhled" vs. "Alanis ma zajimave rysy" - opravdu je vzhled zpevacky to nejdulezitejsi? A neni Aneta hezci nez Alanis??? Poznamka o voskove figurine opet dokazuje, ze autor Anetu videl bud pouze v onom klipu nebo vnima pouze to co se mu hodi...


[ Odpovědět ]

Re: Anetina deska je lepsi nez tato recenze (a to uz je co rict :) :(
Od: Anonymní - Saturday, 05.02. 2005 - 20:08:49
ja myslim, ze autor to docela vystihl! Langerova je rozhodne osklivejsi nez Alanis a navic autor pokazde zduraznuje "cert vem vzhled," cenim, ze opravdu hodnoti podle jedne pisne, kterou slysel a nezobecnuje, nehodnoti Anetu jako cloveka, coz space-lemon asi nepochopil. Nedivim se, ze jeji desku nechce slyset, ja ji slysela - nechtejte ji slyset! Je to fakt hruuuuuza.
Ja bych doporucila space-lemonovi, aby si znovu precetl, o cem autor pise (pise o jedne pisni Anety a jedne pisni Alanis a jedne pisni Cashe) a netvrdila bych, ze je blb, kdyz nehodnoti album, PROTOZE HO NESLYSEL. Myslim, ze space-lemon bud neumi cist nebo to nema v hlave uplne srovnane.
Navic souhlasim, ze vypada jako chudokrevna figurina, je divne bleda, podle me pripomina fetacku. Alanis je oproti ni kus baby. A to jsem holka. Mam rada Alanis a dost mi vadilo, ze ji srovnavaji s Anetou, na ocku davali kousek koncertu Anety, fakt to je desna nuda, mam doma koncerty Alanis a to je proste show se stavou, zapalem, nadsenim, Aneta zpiva jen divne pisnicky a nema v sobe gram energie. Fakt se na me nezlobte, Vankova do toho umi aspon dat trochu show a stavy. I kdyz je to taky hudebne mizerne, aspon se snazi. Aneta si mysli, ze je hvezda a ze tim padem ma vse jiste.

[ Odpovědět ]

Re: Anetina deska je lepsi nez tato recenze (a to uz je co rict :) :(
Od: space-lemon - Saturday, 05.02. 2005 - 20:50:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Aneta rozhodne neni osklivejsi nez Alanis! Jestli jsi holka, tak nema smysl aby jsi to hodnotila! Zeny maji totiz vetsinou pokrivenou predstavu o zenske krase... Jo a autor se nejprve nekolikrat naveze do Anetina vzhledu a potom zdurazni "cert vem vzhled"! :/ Laskave si to precti poradane!

Autor zobecnuje - podle poslechu jedne! pisne hodnoti Anetu jako zpevacku (napr. "Langerova je slusne zpivajici zpevacka" - jestli tohle neni zobecneni po poslechu 1 skladby, tak co potom?)
Desku jsem taky slysel, neni to nic svetoborneho, ale taky to neni hruza! Nadprumerna je urcite. Mimochodem byva zvykem, ze si recenzenti poslechnou (i sebehorsi) album cele. Jinak to nema smysl (treba v tomto pripade).

A vyzdvihovat tady Sarku Vankovou, to se na me nezlobte, muze leda tak povrchni diskofil! Delas to ty a neprimo to dela i Hroudka... Minimalne mate oba naprosto stejne argumenty jako fanousci Vankove, hltaci novackych estrad...

[ Odpovědět ]

Re: Anetina deska je lepsi nez tato recenze (a to uz je co rict :) :(
Od: Anonymní - Saturday, 05.02. 2005 - 22:51:57
Dovolím si připojit se do vzrušené diskuze. Nejsem odborník, tak nemohu říci, zda Langerová je OK nebo MIMO, ale trh a její úspěšnost na něm buď potvrdí její tržní kvality nebo ne. Ostatní je nakonec na nic. K čemu by byly desky tedy CD někoho, když je nikdo nekoupí? Že NOVA bude propagovat své investice, to je jasné. Kdo by to nedělal. Jiný problém je POP umění v Česku. Otravný Gott, nudná Vondráčková (oba důchodci) doplnění nezáživnou (pro mne) Langerovou? DĚS A BÍDA. Je dobře, že její fanda tu za ní bojuje jak lev, ale cesta do alespoň evropského průměru (a ten Gott dosáhl) nevede nováckou propagandou. Ta je totiž Němcům či Italům fuk.( a mohu přidat další národy).

[ Odpovědět ]

Re: Anetina deska je lepsi nez tato recenze (a to uz je co rict :) :(
Od: space-lemon - Sunday, 06.02. 2005 - 01:22:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak uz dost bylo emoci... :) Jenom se jeste vratim k tomu, co jsem tu napsal... Samozrejme, ze autor vyvozuje nejruznesji soudy po poslechu jedne pisnicky (doplnene neprilis povedenym klipem)... napr. "Langerova je slusne zpivajici skolacka"... "nema na to a nikdy mit nebude"...

Vycitat v teto skladbe nedostatek vasni je nesmysl... zaprve - je to v podstate ukolebavkova, temer vanocni pisen (proto divne "koledove" frazovani) s gradaci... zadruhe - v te gradaci je podle me emoci i vasne dost.

A k tomu anonymovi nade mnou - Aneta nevyuziva "novacke propagandy". SuperStar je ve sve podstate "globalizacni" (?) soutez a nema smysl ji spojovat s Novou (na Slovensku ji vysila verejnopravni STV)... a jine novacke prostredky Aneta nevyuziva. Akorat zazpivala nazivo na Slavicich, coz byl opet "naprosto chladny vykon bez emoci" (hahaha), ze i jeji velky kritik Lukas Franta z centrum.cz ho oznacil za jasny vrchol Slaviku a "kick ass ceskemu popiku".

[ Odpovědět ]

Re: Anetina deska je lepsi nez tato recenze (a to uz je co rict :) :(
Od: Anonymní - Monday, 07.02. 2005 - 13:32:03
Si myslim taky. Ale na druhou stranu co lze chtit od Souuteze Cesko hleda superstar. Snad nikdo neocekaval, ze z ni vypadnou skvely hotovy zpevaci, kteri pozdvihnou mistni hudebni scenu. Navic kdyz se hledala rock and pop star. Myslim, ze si jeste dlouho pockame, nez se dockame nejakeho skveleho pozitku od finalistu 1. rocniku nebo od Anety.Treba se fakt nekde chytnou........ale celosvetovi star z nich teda nebudou nikdy.:-]]
Ale jinak je to soutez pekna, ne?:-]] pro dnesni deti:-]]Se taky nekdy divam.......

[
Odpovědět ]

Re: Anetina deska je lepsi nez tato recenze (a to uz je co rict :) :(
Od: lunaticfish - Monday, 02.01. 2006 - 15:43:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já můžu jen souhlasit s "vesmírnym citronem", poslechni si to celý a pak hodnoť. Já sem jejím albem taky nadšená nebyla. Ale nevim hochu, jestli ty bys to bral, kdybys ses stal Superstar a co nejrychlejc musel nahrát desku, kterou ti producenti nadiktujou do posledního puntíku. A pokud se ti její tvorba nelíbí, nikdo tě nenutí to poslouchat a tys to album ani neslyšel, takže to beru tak, že ani nemáš co hodnotit. Stejně jako že se lidi nemaj soudit podle prvního dojmu, můžeš se totiž hodně zmýlit. Musíš v sobě mít asi jistou nenávist k týhle holce, jinak nechápu proč buzeruješ to, na co můžem bejt v týhle zemi aspoň trochu pyšnější než nikdy nevyhasínající hvězdy jako Helča V. a 30 let stále ty samý slavíky, od kterej neslyšíš za celej rok ani jednu novou písničku!!!!

[
Odpovědět ]

Re: Anetina deska je lepsi nez tato recenze (a to uz je co rict :) :(
Od: hroudka - Monday, 02.01. 2006 - 22:44:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
jdi do prdele :-))) já jsem hodnotil jednu písničku, ne její desku, ty hloupá krávo :))

[ Odpovědět ]


Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Filip_Sklenar - Saturday, 05.02. 2005 - 22:43:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Je to perfektní, kategorický, popravčí tón, jakého je v naší zemi prachsakra třeba nejen v hudbě, ale i v kritice literární. Kdybych měl časopis (jakože nemám) okamžitě bych Tě zaměstnal na psaní vražd. Čistá a kvalitní práce. Takhle se píšou skutečné kritiky... Kritika není chvála.

Pryč s postnormalitačním přizdisráčstvím.

(Všechno, co jsem napsal, myslím vážně.)


[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Tuesday, 08.02. 2005 - 16:32:06
Trochu mě zaskočil tvůj příspěvek..já si myslím, že ta recenze byla psaná schválně, tak aby z toho vyšla vždy Langerová špatně..i kdyby energií zásobovala celou ČR, tak vždycky to bude u Hroudka leklá ryba apod.
Jinak musím souhlasit se space-lemonem: Hroudek ji v recenzi začal hodnotit celkově (hlas, album, vystupování) na základě JEDNOHO singlu..což je trochu nesmysl, ne??! Nu ale což, ale když se Vám líbí Vaňková..

[ Odpovědět ]


Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Sunday, 06.02. 2005 - 09:42:09
Děkuji za připomínku o tom, že Super Star je globalizační soutěž. To je a je proto naprosto blbá, protože je to shora hledání prefabrikovaných umělců. Frank Zappa jim říkal Plastikoví lidé. V USA už běží 4 kolo, je to úděsné, zbývajících 5 tisíc uchazečů jsou už tak přebraní, že i nejotrlejší kritici (placení za chválu soutěže a jejich protagonistů) přestávají mluvit a psát. Globalizace je snad dobrá pro zboží, ale pro umění těžko.


[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Monday, 07.02. 2005 - 08:00:46
Ja jen k tomu Cashovi, ten text neni od neho (tusin 9inch nails).Zpival ho v 70, tezce nemocny, po ztrate manzelky. V 17 by to zpival uplne jinak :-). Autorovi uniklo, ze Cash byla takova postava jako E.Presly, zasadni a novatorsky vyznam v jeho oblasti stylu. Staci se podivat na jeho heslo v jakemkoliv anglo-evropskem slovniku. Jako U2 nelze srovnávat s Beatles, Dylanem... Nelze Langerovou srovnavat s Alanis. /mimochodem posledni album oznacila kritika jako spatne, opakujici se, bez napadu...:-)/. Kdyz dnesni generace posloucha Davida, Gotta a pod., tak ta Langerova je tezky nadprumer. Nechci zit Nonstop.

[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Monday, 07.02. 2005 - 08:33:04
Morissette prvni popularni album vyslo v jejich 21 letech. V USA, Kanade a ve VB buda min. 350 mil. lidi, tak ten potencial je jiny nez v 10mil..Trh je jiny- jesli Zappu poslouchaji 3% lidi, je to uz obchodne zajimavy segment nez nasich 3%. Nedelam si iluzi, kolik lidi by tady sneslo v radiu- 123, Indy & Witch, 100 C,Raduzu...Je to o obchodu, prodeji, penezich ne o umelecke kvalite. Proste pan Vlcek Josef marketingove nasadil kadry z komunismu a radia to prejala. Kdyby ale nebyli posluchaci, tak to nevysilaji. Proto je nas popik je takovy jaky je. Z tohoto pohledu je Langerova nadprumerna. Kritizovat neco, co jsem neslysel, tak to je sila....Je to soutez POP ne rock, alternativa, house...V pohledu volani po kvalite, je puvodni kritika na urovni, kterou kritizuje: na efekt, bez zivotniho zazemi a bez pochopeni toho, co kritizuje.

[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Monday, 07.02. 2005 - 12:12:04
no, koukam, ze Langerova ma fanousky opravdu "znalce". Ja teda nevim, kdo AUTOR KRITIZUJE NECO, CO NESLYSEL?? Nebo jsem se prehlid? Myslim, ze mluvi o jedne pisnicce, kterou se rozhodl rozebrat, a dvou dalsich a nemam pocit, ze je neslysel, takze mi spis pripada, ze Aneta ma docela vymatlane fanousky :)))) mne se recenze libi a hodne se shoduje s mym minenim a rikat, ze jen proto, ze David zpiva jak debil a Vondrackova jak krava, tak proto je Langerova nadprumer je prece hovadina. Slyseli jste nekdy Kozenou, Peckovou, to je nadprumer! Ne Langerova... jinak Indy a Witch se hraje i na komercnim radiu jako Express v Praze, Raduza dostala asi tri ceny Akademie a hral ji i Cesky rozhlas, 100 C hrajou snad vsechny stanice, takze pokud autor prispevku posloucha pouze Radio Blanik, asi by mel byt opatrnejsi s temi soudy. Jinak ta pisnicka je fakt strasna, rikal jsem si "co to je za hovadinu", kdyz jsem to slysel a vubec jsem Anetu nepoznal. Ja myslim, ze autor naopak velmi presne chape, o cem pise, rozhodne lepe, nez ti pritoubli pubertaci, co tu tak horuji pro "Anetku" :)) skoda, ze nenapsal, kdo mu z nasi sceny pripada pouzitelny, chybi tu protipol, ale to je tak jedina moje vytka, jinak souhlas s Filipem Sklenarem, je to jedna z nejlepsich recenzi na kohokoli ze Superstar, co jsem cetl.

[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Monday, 07.02. 2005 - 13:36:30
jj

[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: space-lemon - Monday, 07.02. 2005 - 19:08:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nenenene a Ne!!! Autor pise, ze "Langerova na to nema a nikdy mit nebude" a pise to po poslechu jedne pisne! Hodnoti tedy neco o cem nemuze mit ani paru! Ty "vymatlany znalce"!
Nejlepsi recenze na SuperStar to rozhodne neni, protoze to s recenzi ma pramalo spolecneho a opravdu si nedokazu predstavit, ze by si neco takoveho dovolil skutecny recenzent...
A btw. jak muzes srovnavat operni zpevacky s pop-rockovou zpevackou? Nechapu...
Jinak "pritloubly pubertak" jsi mozna ty, protoze stejne jako autor jste zaslepenci, kteri nemaji nejmensi zajem priznat si, ze ze SuperStar mohlo vzniknout neco jineho, nez sracka... Ach jo, ty predsudky...

[
Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: jerry - Monday, 07.02. 2005 - 19:51:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Teď už není jasné o co space-lemonovi jde. On sám má zpěvačku rád a myslí, že je dobrá. Nu, proti tomu nikdo nic nenamítá. Ostatní přispěvky jsou vůči vitězce SUPERSTAR buď zdrženlivé, nebo kritické. To je přeci v životě normální. Jak si tu začneme nadávat do vypatlanců, jenom proto, že máme jiný vkus či názor, snížíme se na úroveň totalistů! Doporučuji tímto způsobem nepokračovat!

[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: space-lemon - Wednesday, 09.02. 2005 - 22:15:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
To si snad delas srandu??? O "vymatlanych fanouscich" psal anonym nade mnou! Ja ho jenom citoval...
Jinak s tebou naprosto souhlasim, rikat o nekom, ze je pubertak jenom proto, ze ma jiny nazor je fakt hodne debila.

Kritika je hezka vec a nic proti ni nemam, ja sam bych na Anetine desce nasel dost chyb a nedal bych ji vic jak 6/10 bodu, ale tohle "neco" ma s objektivni kritikou pramalo spolecneho!

[ Odpovědět ]


Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: jerry - Monday, 07.02. 2005 - 18:55:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tedy tohle byla rozparáděná diskuse. Netušil jsem, že Langerová bude zde tak propraná. Já jsem mimo - VŮBEC netuším, co zpívá a tak jsem jen četl. Čas ukáže, kdo měl pravdu. Ale být v česku i jednička, nic neznamená. Není to důkaz žádných schopností ani umění. Alespoň v POPu to platí na 100%.


[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Tuesday, 08.02. 2005 - 12:27:09
Tak jsem si dnes poslechl Express: Peckovou, Kozenou, Bitovou, Andrtovou-Vonk., V. Bilou (tak to jsou jmena ktera najdes v anglic. e- encyklopediich jsem neslysel. Ani tu Raduzu ci Bow wave nehrali. Byly to slabe 3 hodiny poslechu. To je k tomu co nekteri radi abychom poslouchali :-). Tak jedine Radio 1!!!! Langerovou neposloucham, ale poslechl jsem si cele CD i videl klip. Jak se tvari na klipu a jak je spatny je problem rezisera. Ta deska je trochu lepsi POPOVY CR (mozna i Nem.)prumer. Z pohledu sirsiho jsou Tri sestry slaby odvar Pogues, popikoví Supporti jsou tak podobni Chumbawambe (s texty uplne v pr...), v hip hopu staci porovnat US scenu. Porovnavam fabii se stejnou kategorii a ne s BMW. Na te recenzi mi chybel nadhled a velke zjednoduseni. (pro intose- na Kantovi se taky snazili zviditelnit historicke sracky...)

[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Tuesday, 08.02. 2005 - 12:41:43
A co dalsi Julian, Vankova, Savka, Novakova, Lenertova, jak se to tak rodi a co Issa? Kendl a Kendlova, Cernochova,...a venku rozjuchane chlapecke particky, Karma, Scooter, ...to jsou teprve sracky. Asi si pustim MP3 a pojedu do Holandu pro "kilicko vazeny..."

[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Friday, 18.02. 2005 - 23:23:30
Ceska hiphopova scena jsou taky hrozny sracky (aspon to co hrajou na R1).
Mr.White

[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Friday, 25.02. 2005 - 19:11:41
no tak to podle me beres moc zhurta! 90% toho jsou sracky, ale tech 10% nesmetej

[ Odpovědět ]


Andel 2005
Od: space-lemon - Friday, 11.02. 2005 - 21:00:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jen tak mimochodem... Aneta Langerova byla nominovana na 3 hudebni ceny Andel... v kategoriich zpevacka, objev roku a skladba roku s pisni Hrisna tela, kridla motyli... :-DDDD

Jojo zivot prinasi ruzna prekvapeni... ;)


[ Odpovědět ]

Re: Andel 2005
Od: Anonymní - Friday, 25.02. 2005 - 19:12:27
to prece vubec nic neznamena - nepochybne s ni je nominovanych docela dost dalsich kretenu

[ Odpovědět ]


Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Thursday, 24.02. 2005 - 10:40:31
Rozhodně to není nudná recenze, oceňuji vlastní názor (až nelítostný), i když autor musí počítat s tím, že narazí (ať už na skalní fanoušky AL nebo díky prozrazení, že neslyšel celé album AL:-)). Dobře se to četlo, měla bych jen připomínku, zdá se mi až kruté hodnocení současného pěveckého projevu takového mláděte jako je Aneta Langerová. Ty emoce a všechno ostatní přijde, v případě této slečny tomu věřím. Nakonec na soutěži Superstar byla jedna z mála dívek, které do zpěvu dávaly srdce, jenže se nedivím, že pokud vystupuje na akcích, na nichž účast odříct nemůže (smlouva apod.) a není jí to blízké, že se to na jejím projevu odrazí. Nakonec, pokud vím, ona sama z té narychlo "ušité" desky také dvakrát nejásala. Možná je navíc z rodu těch zpěvaček, které potřebují projít malými scénami, kluby, pořádně si to odžít a prožít, aby mohly časem oslovit i tak nelítostné kritiky jako je pan "Hroudka". Rozhodně si ale od pana Hroudky ráda přečtu hodnocení zpěvaček, které už něco prožily, je jim kolem té třicítky, jsou protěžované všude v médiích a jejich projev je mnohem , mnohem horší než u té zkritizované "Anety":-). A naděje, že by se to zlepšilo, už není:-) Ale díky za recenzi, nenudila jsem se.BS


[ Odpovědět ]


Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: ruby - Friday, 04.03. 2005 - 16:05:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Je to prostě na vás všech, abyste si vybrali, jestli opravdu chcete ztrácet čas s komerčním popem (ale i průměrným rockem), tím, že o něm budete diskutovat, nebo jej dokonce poslouchat. Musíte být náročnější, HLEDEJTE!!! Neexistuje přece jenom hudba od nás, z Británie a z USA, i když naše rozhlasové stanice to předstírají! Svět je pořád ještě velký, poslechněte si něco z Brazílie, Afriky, Francie! Stahujte si mp3!
Připadá mi, že čím více mají lidé možností hudebního výběru, tím více si zakrývají uši, nepatříte k nim taky?


[ Odpovědět ]


Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Wednesday, 16.03. 2005 - 14:28:50
Možná se hodně seknu, ale tohle je rezenze člověka, který je buď v pubertě nebo v ní zamrznul. Právě v té době lidé kritizují vše co okolo sebe vidí bez hlubšího rozboru. Napsat rezenzi na základě podlechu jedné písničky je vysoce neprofesionální výkon a jedinou omluvou snad může být to, že jde o studenstský časopis, kde se lidé novinařině teprve učí. Házet špínu celkově na české novináře a pak i na zpěváky je trapné klišé. Petra


[ Odpovědět ]


Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: Anonymní - Saturday, 07.01. 2006 - 23:45:59
s něčím souhlasím (s většinou)s něčím ne...s ohledem na datum vzniku recenze se její pravda docela v průběhu roku 2005 projevila....jen pro doplnění info.Hurt je moje srdcová záležitost od takové skupiny jako je Nine Inch Niles celkem předpokládám,že tohle moc nikomu nic nepoví..a človíček jako Cach jí pro mě dal tak neuvěřitelný objem,prostor a sílu až mě to porazilo...a tuším že je to z jeho poslední desky kde přezpíval písně takových skupin jako U2 či Personal Jesus od Depeche Mode což bych rád také někdy slyšel....to jsem jen chtěl k tý recenzi..von si to stejně nikdo po roce nepřečte..asi:-)))


[ Odpovědět ]

Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: hroudka - Thursday, 12.01. 2006 - 16:21:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
hele, díky za komentář, NIN mám taky rád, a Cash to prostě dal jako nikdo.... Personal Jesus je taky skvěle přezpívaný... ale jo, lidi to i čtou :))

[ Odpovědět ]

Johny Cash
Od: Anonymní - Sunday, 28.01. 2007 - 01:29:37
Jo, ctou urcite to ma cenu... diky

[ Odpovědět ]


Re: Proč Langerová není Alanis, a nikdy nebude a jak moc mi chybí Johny Cash
Od: hroudka - Wednesday, 31.08. 2011 - 21:23:31
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nemohu si pomoci, ale davam si po tech letech za pravdu... Kde (a nebo kdo) je dneska A. Langerova?


[ Odpovědět ]

Minimax.cz - umělecký server pro všechny autory
redakce & disclaimer


Powered by Copyright © UNITED-NUKE. Všechna práva vyhrazena.
138 Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.06 sekund